Vierde werkweek al bijna voorbij - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Kirsten Winden - WaarBenJij.nu Vierde werkweek al bijna voorbij - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Kirsten Winden - WaarBenJij.nu

Vierde werkweek al bijna voorbij

Door: Kirsten van der Winden

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

24 Februari 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hoi allemaal,

Volgens mij is het alweer bijna 2 weken geleden dat ik iets geschreven heb; Schandalig! Aangezien ik al van veel mensen de vraag heb gekregen of ik nu eindelijk wel wat meer kan doen op het werk, zal ik jullie maar weer even een beetje op de hoogte brengen. Het antwoord op deze vraag is iig JA. Ik heb vorige week een gesprek gehad met mijn supervisor en we hebben een schema gemaakt voor wanneer en voor welke periode ik op welke functie van Finance ga werken. Op dit moment ben ik bezig op het onderdeel Income auditor en Accounts payable en dit zal ik blijven doen tot eind maart. Dit is het meest ingewikkelde en uitgebreide onderdeel van Finance department. Ik heb al een hoop dingen geleerd en heb nu dan ook een aantal taken die ik dagelijks uit kan voeren en die me toch wel een groot gedeelte van de dag bezig houden. Het zijn ook allemaal leuke en interessante dingen om te doen. Niet altijd allemaal even moeilijk, want sommige houden ook gewoon in om dingen in de computer over te typen om ze zo in het systeem te zetten.

Laatst hebben ze me ook geleerd hoe ik cheques uit moet schrijven en aangezien ik zo'n mooi handschrift heb, mag ik vanaf vandaag ook de cheques uit gaan schrijven. Zo heb ik vandaag ook al mijn eigen cheque mogen uitschrijven (vond ik best cool eigenlijk). Het enige nadeel is dat je er op een gegeven moment een lamme arm van krijgt en je mag absoluut geen schrijffouten maken. Op het werk gaat het nu dus allemaal wel prima en ik blijf lekker bezig.

Ook in mijn vrije tijd (als ik die heb) weet ik me wel prima te vermaken. Vorige week had ik niet eens tijd voor weekend, want toen moest ik op Dubai food carnival werken. Is een soort festival met allemaal kraampjes met eten. Een van de restaurants van het hotel had daar ook een stand en ik moest mee als cashier. Was best wel leuk om te doen en ik heb de meest beroemde chef van India ontmoet, namelijk Sanjeev Kapoor. Even lekker drie dagen lang buiten zijn (af en toe ook wel te warm, zeker in pak) en de mensen van het hotel die daar ook moesten werken wat beter leren kennen en natuurlijk was het gewoon super gezellig.

Natuurlijk heb ik vorige week dan wel het echte traditionele Oeteldonkse carnaval moeten missen, maar dankzij alle sociale media heb ik toch bijna alles kunnen volgen en volgend jaar is het gewoon weer carnaval en dan ben ik er zeker weer bij!

Verder in mijn vrije tijd lig ik heel lang te slapen en daarna ga ik gewoon lekker naar buiten met iemand uit het huis of gewoon alleen. Ik ben al naar verschillende malls geweest en het Park. Ik moet de echte trekpleisters nog wel bezoeken, maar ik heb nog alle tijd en helaas kon dat afgelopen weekend niet doordat er een zandstorm was en dan is het niet zo prettig om naar buiten te gaan. Ik ben ook nog steeds niet naar het strand geweest, maar dat zal binnenkort nog wel komen aangezien ik nu iemand heb gevonden die ook kan zwemmen (is zeer zeldzaam hier).

En natuurlijk nog het geweldige nieuws dat mijn ouders met mijn zusje in de meivakantie hiernaartoe zullen komen. Ik kijk er echt naar uit en dankzij de aardige mensen op mijn werk is het ook geen probleem als ik een paar daagjes vrij ben, zodat ik wat tijd met hen kan doorbrengen!

Dit was het weer voor nu. Als ik nog meer verhalen heb, volgt er meer :p

  • 25 Februari 2015 - 00:50

    Maickel Van Herwijnen:

    Weer een mooie update Kirsten !
    Goed om te lezen dat je het daar naar je zin hebt , en dat je leuke werkzaamheden hebt.
    Geniet van je tijd daar !!

    Groeten, Maick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 8190

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 19 Juli 2015

Revenue Management en Finance stage in Dubai

Landen bezocht: