Bijna, bijna. bijna - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Winden - WaarBenJij.nu Bijna, bijna. bijna - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Winden - WaarBenJij.nu

Bijna, bijna. bijna

Door: Kirsten van der Winden

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

28 Januari 2015 | Nederland, 's-Hertogenbosch

ZO SPANNEND!!! Nog maar 1 nachtje slapen (wat niet eens een heel nachtje te noemen is) en dan is het zover. Ik ben al online incheckt dus nu kan ik echt niet meer terug. Met een hoop passen en meten (en ook veel proppen) passen mijn koffers uiteindelijk dicht. Een grote koffer met 26,5 kilo en een handbagage koffer van 7,5 kilo. Heb ik uiteindelijk toch nog vrij netjes gedaan en mijn kledingkast hangt nog steeds vol dus nee ik heb niet mijn hele kledingkast meegenomen :p.

Het grootste afscheid gedeelte is voorbij, maar het moeilijkste moet nog komen: mijn ouders en mijn zusje :( Ze gaan morgen mee om naar Schiphol om mij uit te zwaaien en daarna zal ik voor het eerst echt op mijn eigen benen moeten staan.

Vorige week heb ik nog superlief een verrassingsafscheidsetentje gehad van mijn lieve vriendinnen. Die had ik echt niet aan zien komen en dat maakte het nog leuker. Ook nog een vriendenboekje gekregen waar de hele BRB in staat, maar ik mag hem helaas nog niet lezen. Ik weet wel wat het eerste is wat ik ga doen als het vliegtuig morgen opstijgt ;P

Afgelopen zondag ook nog mijn vader's verjaardag gehad en ook daar weer een hoop vrienden gezien die ik nog even gedag heb kunnen zeggen. Ik heb nu wel ondertussen het idee dat ik klaar ben om weg te gaan hier. Met die koffers gepakt en mijn tickets en visum uitgeprint, maakt dat het toch allemaal wel heel definitief. Met het weer hier ben ik sowieso wel helemaal klaar. Het vooruitzicht om morgen het vliegtuig uit te stappen en ineens rond te lopen in een stad waar het 24 graden is, vind ik heerlijk.

Morgen kom ik dus rond half 2 (tijd hier) aan op Dubai airport en moet ik met een taxi en mijn grote koffer mijn weg zien te vinden naar het hotel. In het hotel zal ik mijn sleutel voor mijn kamer ontvangen en zal iemand mij nog naar mijn kamer/huis/appartement begeleiden. Wat voor iets mijn kamer zal zijn, weet ik nog niet precies. Wat ik heb begrepen kan het een eigen kamer zijn, maar kan het ook zijn dat ik mijn kamer moet delen met meerdere mensen. Ik ben benieuwd. Morgenavond slaap ik dus al in mijn nieuwe kamer waar ik het komende half jaar zal verblijven.
Ik hoef zondag pas te beginnen met werken dus ik heb vrijdag en zaterdag nog rustig de tijd om mijn koffers uit te pakken en de buurt te verkennen.

Dit is mijn update tot nu toe verder is het voor mij ook allemaal nog een verrassing wat er gaat gebeuren. Ik probeer jullie zo snel mogelijk weer iets te laten horen. Ik zal morgen zodra ik geland ben en wifi heb er even van op de hoogte brengen.

Groetjes, Kirsten

  • 28 Januari 2015 - 11:28

    Deborah:

    Spannend spannend spannend!
    Ben echt zo benieuwd naar al je verhalen.
    We gaan je zeker missen meid!

    Geniet van je laatste dagje regen en kou in Nederland!

    Xxxx

  • 28 Januari 2015 - 13:14

    Marian:

    Een groot, spannend avontuur, maar wel superleuk voor je!

  • 29 Januari 2015 - 19:38

    Lucy De Voer:

    Als het goed is ben je er al! Fijne reis gehad? Geniet van deze uitdaging en blijf vooral relaxed! Pas wel goed op jezelf. Dikke xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 8193

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 19 Juli 2015

Revenue Management en Finance stage in Dubai

Landen bezocht: