The beginning of the end - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Kirsten Winden - WaarBenJij.nu The beginning of the end - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Kirsten Winden - WaarBenJij.nu

The beginning of the end

Door: Kirsten van der Winden

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

09 Juli 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Goedemorgen Nederland,

Nog maar 4 uurtjes werken en dan zit mijn laatste werkdag van deze week er alweer op. De laatste werkdag van mijn eennalaatste werkweek. Nu komt het allemaal wel erg dichtbij. Nog 7 nachtjes slapen en dan moeten al mijn koffers ingepakt zijn en stap ik op vrijdagochtend in het vliegtuig op weg naar mijn oude vertrouwde kikkerlandje. Wat een verandering zal dat zijn zeg. Weg eindeloze avonden chillen in de villa's, gaan slapen om 7 uur 's ochtends als het weekend is of even een middagdutje doen na het werk om bij te komen voor de avond.

Maar wat heb ik ervan genoten zeg! En het is nog niet voorbij ik heb nog een hele week om tijd door te brengen met mijn vrienden en dat ga ik ook zeker doen. Dubai is een geweldige ervaring geweest en ik heb er heel veel van geleerd. Ik heb een hoop nieuwe geweldige mensen leren kennen, kennis gemaakt met verschillende culturen en ook zeker bijzondere vrienden gekregen die ik niet snel zal vergeten. Ik denk dat ik na dit hele avontuur wel kan zeggen dat ik veranderd ben. Geen zorgen allemaal ik ben nog steeds dezelfde persoon, maar ik voel me super en heb nog nooit zo vol zelfvertrouwen gezeten.

Dit weekend ga ik vooral mijn koffers inpakken en mijn spullen opruimen, want naar buiten gaan is nu echt geen pretje meer. Het is hier constant boven de 40 graden en als je even naar buiten gaat, loopt het zweet gelijk over je rug. Ik hoop dat het weer in Nederland voorlopig ook nog even zo blijft dan heb ik het in ieder geval niet zo koud als ik thuis kom.

Ik kan maar niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik ben dat ik de keuze heb gemaakt om hier naartoe te gaan. Het was echt wel een sprong in het diepe voor mij: een ander land, geen ouders in de buurt, alles zelf moeten doen, voor het eerst vliegen, full time werken, maar ik ben er alleen maar beter uit gekomen.

Ik kijk er erg naar uit om iedereen thuis weer te zien en vooral weer terug te zijn bij mijn eigen spullen. Ik moet zeggen dat ik mijn fiets toch wel heel erg gemist heb, met de taxi gaan is makkelijk, maar het is ook wel eens lekker om wat frisse buitenlucht en beweging te krijgen. Ook een broodje hagelslag of pindakaas klinkt best lekker :p. Kortom genoeg redenen om nu toch maar eens naar huis te gaan.
MAAR eerst, nog 1 weekje genieten!!!

Ik zie jullie hopelijk snel allemaal weer.

Veel vrolijke en zonnige groetjes,
Kirsten

  • 09 Juli 2015 - 09:34

    Rob:

    Super, wat je allemaal schrijft, hoe je je voelt en hoe je terug komt, een sprong in het diepe maar vol zelfvertrouwen (en volwassener) We zien naar je uit! Maar nu eerst:geniet! Liefx

  • 09 Juli 2015 - 09:39

    Lieke Sauer:

    Je bent een topper Kirsten! Je kunt trots op jezelf zijn :)

  • 09 Juli 2015 - 22:47

    Margo:

    Je hebt het geweldig gedaan

  • 09 Juli 2015 - 23:16

    Ron:

    Lieve Kirsten, We hebben je ontzettend gemist, maar we zijn ook vreselijk trots op je. Papa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen: 1560
Totaal aantal bezoekers 8152

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 19 Juli 2015

Revenue Management en Finance stage in Dubai

Landen bezocht: