Almost 7 weeks over, 17 more to go! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Kirsten Winden - WaarBenJij.nu Almost 7 weeks over, 17 more to go! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Kirsten Winden - WaarBenJij.nu

Almost 7 weeks over, 17 more to go!

Door: Kirsten van der Winden

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

18 Maart 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Goedemorgen!

Mijn verslag nu dagelijks, wekelijks bijhouden is er niet meer bij, maar maakt ook niet uit want heb niet dagelijks iets te vertellen. Er zijn inmiddels alweer bijna 7 hele werkweken voorbij, nog maar 1.5 dagje werken en ik heb alweer weekend. De tijd vliegt voorbij!

Op het werk is het nog steeds lekker rustig. Ik heb al zoveel dingen geleerd dat ik enigzins in staat ben om mezelf met allerlei taken bezig te houden. Het enige jammere is dat ik denk ik wat sneller werk dan ze hier gewend zijn, want soms ben ik om 3 uur klaar en is er echt helemaal niks meer te doen. Dan duurt een werkdag tot 6 uur eeeeerg lang.
Deze week heb ik ook wat dagen bij de General Cashier gewerkt en weer een hoop nieuwe interessante dingen geleerd en nu kan ik gewoon 's middags als ik klaar ben met de Income Auditor taken naar de General Cashier gaan om hem te helpen. Twee baantjes tegelijkertijd :p
Ook is mijn collega ondertussen weer terug uit Qatar wat betekent dat we met 4 personen in een klein kantoortje wat bedoeld is voor 3 personen zitten. Is erg krap met ook nog eens alle stapels papieren en dozen erbij.

Het weer begint hier steeds mooier en langzaamaan warmer te worden. We hebben geen zandstormen meer gehad sinds die ene keer alleen wel dagen dat het echt heel hard waaide. Ook heeft het hier afgelopen week een avondje heel hard geregend. Daar zijn ze hier niet aan gewend en dat kun je ook wel merken aan het feit dat het water op straat niet wegloopt :p

De weekenden breng ik vooral door met slapen, naar buiten gaan, naar de mall, het park of gewoon met mensen iets gaan drinken. Bevalt me allemaal erg goed. Gewoon lekker rustig aan en niets moet alles mag.
Afgelopen vrijdag heb ik een heel avontuur beleeft doordat ik naar een zwembad in een park wilde gaan wat uiteindelijk ergens aan de snelweg in de middle of nowhere bleek te leggen. Het was niet zo'n succes en kwam erop neer dat ik heel veel tijd besteed heb aan het wachten op de bus in de brandende zon en een aantal keer van mannen (natuurlijk) een lift aangeboden kreeg. Geen zorgen ik ben niet ingestapt. Was wel in mijn nek verbrand die dag, want was zo slim geweest die vergeten in te smeren...

Op onze kamer heeft nog wel eens wat problemen en ik denk dat Engineering ondertussen wel gek van ons word. Tot nu toe hebben we al een verstopt doucheputje, een kapotte lamp, een niet werkende airco, en een kapotte doucheslang gehad. Gelukkig zijn ze iedere keer weer zo aardig om toch even langs te komen. Vooral met een niet werkende airco in een kamer van 26 graden en een kapotte doucheslang waardoor je niet kan douchen is dat erg handig. Ik ben ondertussen al wel aardig gewend aan het feit dat we met 3en op een kamer slapen, maar ik blijf toch iedere nacht wakker worden als iemand thuiskomt of opstaat. Ik heb pas een nacht echt heel de nacht door kunnen slapen.

Dit was denk ik wel weer alles wat ik te vertellen had. Ik heb nog geen idee wat ik ga doen komend weekend, maar iig naar buiten zolang het nog niet te warm is.

Het eerste kaartje is trouwens aangekomen. Nu hangt ie mooi aan mijn muur naast mijn prachtige kunstwerk gemaakt van foto's!

Doei doei

  • 18 Maart 2015 - 20:24

    Rob :

    Hoi
    Fijn om weer wat van je te horen

  • 19 Maart 2015 - 08:38

    Lucy:

    Hoi Kirsten, tijd vliegt idd. Leuk om je reis verslag te lezen en dat je het toch wel naar je zin hebt.
    Hier ook alles oké, zelf al een paar lente dagen gehad; ). Tot de volgende keer. XXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 8177

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 19 Juli 2015

Revenue Management en Finance stage in Dubai

Landen bezocht: