Nog maar 13 daagjes! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Winden - WaarBenJij.nu Nog maar 13 daagjes! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Winden - WaarBenJij.nu

Nog maar 13 daagjes!

Door: Kirsten van der Winden

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

16 Januari 2015 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Het begint nu toch wel heel dichtbij te komen. Over twee weken zit ik al ergens op mijn kamer in Dubai, waar het ongeveer 25 graden is. Via deze link kan iedereen die wil mij het komende half jaar volgen en zal ik jullie zo goed mogelijk op hoogte proberen te houden.
Het aftellen is nu echt begonnen. Nog maar 13 nachtjes slapen en dan vertrek ik naar Dubai om daar een half jaar stage te gaan lopen in het Melia hotel Dubai. Ik zal een functie gaan invullen op de Revenue Management en Finance afdeling.
Op donderdag 29 januari om 06.35 (heel vroeg dus) zal ik vertrekken vanaf Schiphol om vervolgens na een vlucht van 7 uur op Dubai airport aan te komen om 16.35 (Dubai tijd). Ik ben dus al druk bezig om alle dingen die ik mee moet nemen bij elkaar te verzamelen, strepen te zetten op de tig lijstjes die ik had gemaakt en natuurlijk nog even snel alle dingen te kopen die ik nog nodig heb.
Ook heb ik al moeten beginnen met afscheid nemen en dat is voor mij wel een belangrijk iets om goed te kunnen vertrekken dadelijk. Afgelopen weekend een supergezellig afscheidsetentje gehad met mijn vriendinnen. En ondertussen ook al afscheid genomen van al mijn leuke collega's van de Leen Bakker. Gelukkig heb ik nog genoeg vrije tijd om nog leuke dingen te doen met vrienden en gezellig met mijn ouders en zusje door te brengen!

Dit was mijn eerste verslag van hoe het er nu voor staat. Er zullen er als het goed is nog vele volgen!

  • 16 Januari 2015 - 15:37

    Deborah:

    We zullen je missen!
    Maar ik ga je zeker volgen!
    Maar nu eerst gaan we even een gebakje eten en frietjes bij Samamtha dus ik zie ke gelukkig zometeen nog en waarschijnlijk zien we elkaar volgende week en die week erop ook nog wel!.

    Succes meid!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 8156

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 19 Juli 2015

Revenue Management en Finance stage in Dubai

Landen bezocht: