Weer een korte update - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Kirsten Winden - WaarBenJij.nu Weer een korte update - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Kirsten Winden - WaarBenJij.nu

Weer een korte update

Door: Kirsten van der Winden

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

02 April 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Allereerst is het alweer bijna weekend!! Nog maar 5 uurtjes te gaan en er is alweer een werkweek voorbij. En dan nog maar 15 weken te gaan. De tijd vliegt voorbij hier, de werkweken, de weekenden; ze zijn zo voorbij. Wat dus ook betekend dat het moment dat mijn ouders en zusje hier komen ook steeds dichterbij komt. Nog maar 3.5 weken!!

Vorig weekend heb ik niet zoveel gedaan behalve heel veel in bed liggen en aan mijn verslag werken. Ik heb mijn tweede verslag al weer ingeleverd, wat betekend dat ik er nog maar een te gaan heb en die moet ik pas inleveren na mijn stage.

Op het werk is alles nu rustig. Het is nu 2 april, wat betekent dat ik klaar ben met leren van de Income Auditor en nu overga naar de Cost controller. Afgelopen dinsdag heb ik twee diensten op een dag gehad, eerst van 9 tot 5 's middags en vervolgens weer van 9 tot 2.15 's nachts. Waarom?? Omdat we 's avonds laat alle drank hier in de restaurants van het hotel zijn gaan tellen voor de voorraad check. Dit moest dinsdag gebeuren omdat dat de nacht was die overging in een nieuwe maand en de voorraad het meest precies gecheckt kon worden. Gelukkig kreeg ik daarom wel de dag erna vrij.

Ook heb ik dinsdag meegedaan met een teambuilding activiteit. Samen met mensen van allerlei verschillende departments moesten we een taart gaan versieren. We werden ingedeeld in drie verschillende teams en de taart van mijn team had natuurlijk gewonnen :p Was erg grappig om te doen en je leert zo nog wat nieuwe mensen kennen. Gelukkig mochten we daarna ook een stuk van onze eigen taart eten. Foto's hiervan volgen nog.

Mijn plannen voor dit weekend zijn nog niet helemaal duidelijk. Ik wilde eigenlijk graag naar buiten gaan, maar er is sinds vanmorgen weer een heftige zandstorm hier dus naar buiten gaan is niet echt op een optie. Zo'n zandstorm is wel grappig om te zien. Je kunt het vergelijken met mist, alleen is het in plaats van wit allemaal geel en je ziet geen hand voor je ogen. Als je de zandstorm eindelijk is gaan liggen kunnen alle mensen weer opnieuw beginnen met hun auto's wassen, want die zitten zijn zo vies van het stof dat je erop kunt schrijven. Een van de managers van het hotel had zijn superdeluxe cabrio nog met dak open in de garage staan; we zijn zo aardig geweest om hem maar even te waarschuwen voordat het een woestijn was aan de binnenkant van zijn auto :p

Komende zondag is het ook weer pasen, maar helaas moet ik dit jaar gewoon beide dagen werken en zal ik er weinig tot niets van meekrijgen. Dat wordt een keertje geen chocolade eitjes eten voor mij :(

Onze huiskamer is op dit moment geen huiskamer meer, want hij ligt helemaal vol met matrassen. Het zijn nieuwe matrassen voor een nieuwe accommodatie. Op een bed liggen ze verschrikkelijk, maar in de huiskamer zijn ze prima om op te zitten, liggen, hangen of vanaf te glijden. Wij zijn nog van plan om er een keer een sleep-over te houden, maar helaas kunnen ze ieder moment weggehaald worden.

Dit was het weer even voor nu. Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes uit het stoffige Dubai :p


  • 02 April 2015 - 22:08

    Rob :


  • 02 April 2015 - 22:11

    Rob :

    Stom apparaat of programma : waar laatie mijn teksten toch!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 8150

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 19 Juli 2015

Revenue Management en Finance stage in Dubai

Landen bezocht: